دکتر کاظم جلالی :نهایت اهتمام خود جهت اجرای مصوبه شهرستان بسطام را بکار خواهم گرفت
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

در این نشست که با حضور امام جمعه، شهردار و رییس شورای شهر بسطام انجام گرفت، مشکلات و معضلات بسطام مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

دکتر كاظم جلالی ،تعلل در اجرایی شدن مصوبه شهرستان بسطام را امری نامطلوب برشمرد و افزود: مردم باید بدانند جلالی و مسئولان و مردم منطقه شهید پرور بسطام ،همگی در یک صف واحده جهت اجرایی شدن شهرستان بسطام قرار دارند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه بارها و از طرق مختلف با مسئولان عالی کشوری در این خصوص رایزنی شده است افزود: بزودی جلسه فوق العاده ای با مسئولان مرتبط با این مهم برگزار می‌شود.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با ابراز تاسف از معطل ماندن ابلاغ مصوبه شهرستان بسطام ضمن ابراز ناراحتی و انتقاد از عدم اجرایی شدن این موضوع، از صبر و متانت مردمان شهر عرفان قدردانی نمود و همچنین وعده داد تا نهایت اهتمام خود جهت حل این موضوع را بکار گیرد.

امام جمعه بسطام در ادامه این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر جلالی با اعلام این مطلب که مردم بی‌صبرانه منتظر اجرایی شدن مصوبه قانونی شهرستان شدن بسطام هستند ،گفت :اینکه یک مصوبه قانونی در پیچ و خم‌های اداری معطل مانده است برای ما و مردم بسطام قابل قبول نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی همچنین ارتقای شهر بسطام به شهرستان را از مطالبات جدی مردم این خطه دانست و از دکتر جلالی خواست تا تدابیری جدی در این خصوص اتخاذ نماید.

سید محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز با قدردانی از تلاش همه مسئولان خصوصا دکتر جلالی بر تسریع در امر اجرایی شدن این مصوبه از طرق قانونی تاکید کرد.

نصرت الله خدامی رییس شورای اسلامی شهر بسطام در ادامه این نشست، ضمن طرح برخی موضوعات شهری از دکتر جلالی خواست تا رایزنی های لازم با مسئولان عالی کشور به ویژه در مورد مباحث کشاورزی و استفاده مطلوب‌تر از اراضی زیر کشت، فرصت مطلوب‌تری جهت بهره برداری کشاورزان به وجود آورد.به نقل ازبسطام نیوز:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب